Tuesday 15 November 2011

Simply 2u Perfumes - Pakej Pengedar untuk Penuntut IPTA/IPTS

As Salam,

 
PERHATIAN...PAKEJ INI HANYA AKAN BERMULA PADA 1 DECEMBER 2011..

 
Simply2u Perfumes sedang mencari pengedar pati minyak wangi di kalangan penuntut IPTA/IPTS yg berminat untuk mecari wang saku atau wang tambahan. Untuk pakej ini, kami akan memberikan botol minyak wangi pada kuantiti sebanyak 2.5 ml dan dijual dengan harga RM 8. Setiap botol akan diberikan komisyen sebanyak RM 2. Ingat, pakej ini hanya untuk penuntut IPTA/IPTS sahaja. Individu yang sudah berkerjaya adalah TIDAK DIBENARKAN untuk mengambil Pakej ini. Kami akan menyediakan pakej lain untuk individu2 lain selain daripada penuntut IPTA/IPTS

 
Pakej yang kami tawarkan kepada pengedar di kalangan pelajar IPTA/IPTS adalah seperti berikut:

 
1) Package A
  • 20 jenis minyak wangi berlainan jenama (10 lelaki & 10 perempuan)
  • Bebas untuk memilih jenama pati minyak wangi yang anda suka.
  • Display box (kotak) - jika perlu
  • Deposit sebanyak RM 50 diperlukan. Deposit akan dipulangkan sekiranya pengedar menarik diri & lebihan botol pati minyak wangi hendaklah di pulangkan.
2) Package B
  • 50 jenis minyak wangi berlainan jenama (25 lelaki & 25 perempuan)
  • Bebas untuk memilih jenama minyak wangi yang anda suka.
  • Display box (kotak) - jika perlu
  • Deposit sebanyak RM 100 diperlukan. Deposit akan dipulangkan sekiranya pengedar menarik diri & lebihan botol pati minyak wangi hendaklah di pulangkan.
3) COMBO Package
  • 80 jenis minyak wangi yang berlainan jenama (40 lelaki & 40 perempuan)
  • Display box (kotak) - jika perlu
  • Deposit sebanyak RM 200 diperlukan. Deposit akan dipulangkan sekiranya pengedar menarik diri & lebihan botol pati minyak wangi hendaklah di pulangkan.
4) WALK-IN Package
  • Tiada deposit diperlukan.
  • Anda hanya perlu datang ke lokasi kami di LOT 325, UPTOWN THE MINES AUTOCITY NIGHT BAZAAR, The Mines, Sri Kembangan, Selangor.
  • Sebelum itu, anda hanya perlu mendaftar sebagai penjual kami dengan mengisi borang yg disediakan. Jangan lupa untuk membawa salinan kad pengenalan & kad matrik (yg telah dipalangkan). Tiada bayaran akan di kenakan. Kami akan proses permohonan anda selama 1 minggu dan anda akan diberikan kad ahli. Setelah mendapat kad ahli, anda secara automatik melayakkan untuk membeli pati minyak wangi dengan kadar harga RM6 sebotol (untuk botol rolled-on 2.5 ml) dan di jual kepada pelanggan anda dengan harga RM 8. INGAT...! harga RM 8 ini hanya untuk penuntut IPTA/IPTS sahaja. Anda TIDAK SAMA SEKALI dibenarkan untuk jual kepada umum. Sekiranya ini berlaku, keahlian anda akan dibatalkan serta merta & seterusnya TIDAK MELAYAKKAN anda untuk membeli produk kami pada harga pakej ini.
  • Tujuan kami untuk menjual dengan kadar harga RM8 kepada penuntut walaupun harga jualan sebenar adalah RM 10 adalah kerana kami merasakan harga ini adalah harga mampu milik disamping penjual juga boleh mendapatkan wang saku sebanyak RM2 untuk setiap unit botol yg di jual. Selain itu, kami jua mahu penuntut2 IPTA/IPTS kita sentiasa berketrampilan dari sudut personaliti dengan memakai haruman segar ke kuliah. Kalau pergi kuliah bau masam kan, kurang enak...!
  • Untuk mendapatkan keterangan lanjut dan mencuba sendiri wangian pati minyak wangi kami, boleh lah datang ke lokasi tapak kedai kami di LOT 325, UPTOWN THE MINES AUTOCITY NIGHT BAZAAR, The Mines, Sri Kembangan, Selangor. Kami juga sedang berusaha untuk membuka cawangan lain kami di kawasan Nilai, Negeri Sembilan.
  • Cara memohon : dapatkan borang permohonan untuk menjadi pengedar kami (email kami di : simply2u_perfumes@hotmail.com ), berserta salinan kad pengenalan & salinan slip bank untuk wang deposit. Wan deposit boleh la di bank-in kan ke akaun kami. Sila SMS kami untuk mendapatkan no akaun bank (CIMB Bank)
Untuk keterangan lanjut boleh lah menghubungi kami di talian 017-3784078 (Azmi) atau 012-4583969 (Azlin). Simply2u Perfumes merupakan produk keluaran AFIF ADLI Collection yang berdaftar dgn Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM No : 002020156-U)

 
Pesanan kami, ingat...! berniaga, berniaga juga..tetapi tumpuan pada kuliah & pelajaran mestilah di utamakan..InsyaALLAH..Jika kita redha dan bersyukur dengan rezeki yang ALLAH beri, ALLAH akan beri lebih kepada kita. Ingatlah firman ALLAH SWT :

 
‘Sesungguhnya jika kamu bersyukur ketas nikmatKu, pasti Aku akan menambah (nikmat) kepada kalian; Jika kalian kufur terhadap (nikmat-Ku), maka sesungguhnya azab-Ku sangat pedih.” (QS. Ibrahim: 7)

 
Sentiasalah mengamalkan membaca Ayat Seribu Dinar setiap kali sesudah solat, moga2 dengan usaha kita ini, ALLAH SWT akan menambah2 kan lagi rezeki kita diatas muka bumi ini. Carilah rezeki seolah2 kita akan hidup 1000 tahun lagi, dan beribadah lah kepada ALLAH seolah2 kita akan mati pada esok hari.
sekian.

 
(kami merupakan alumni UiTM & UTM & baru sahaja berkecimpung dgn dunia perniagaan minyak wangi)

No comments:

Post a Comment